Moje projekty
To funkcja pozwalająca na finansowe monitorowanie bieżących zleceń. Obliczaj koszty, zwiększaj zyski, wyciągaj wnioski. Optymalizuj działanie swojej firmy.
Narzędzie do zarządzania zleceniami
Kontroluj rentowność
Przewiduj, a następnie kontroluj rentowność każdego zlecenia. Rozliczaj swoich pracowników, ewidencjonuj materiał. Sprawdź, ile faktycznego zysku przyniosło zlecenie.
Rozliczaj się z klientem
Wygeneruj dokument rozliczeniowy i spotkaj się z klientem. Uzbrojony w listę umów, wystawionych faktur i przesłanych zaliczeń, rozliczenie jest dużo łatwiejsze.
Wyciągaj wnioski
Analizuj swoje zlecenia pod kątem finansowym i nie tylko. Sprawdź, jakie prace przynoszą Ci najwięcej zysku. Wyciągaj wnioski, by maksymalizować zyski.
Tablica bieżących zleceń
Na tablicy kanban uporządkujesz zlecenia względem etapu na jakim się znajdują. Takie zarządzanie ma wiele zalet:
• Sprzyja koncentracji na zadaniach, które bywają różne w zależności od fazy realizacji.
• Umożliwia obserwację trendu jaki rysuje się w firmie. Widoczna jest kolejka prac oczekujących, aktualnie realizowanych i skończonych.
• Dużo łatwiej przewidzieć zagrożenia i zapobiegać im.
Wizytówka projektu
Każde utworzone zlecenie posiada swoją wizytówkę. Na pierwszy rzut oka widzisz najważniejsze informacje – bez wchodzenia w głąb zlecenia. Są to przede wszystkich trzy kwoty – wartość inwestycji, koszty poniesione na zleceniu oraz ilość pieniędzy, które wciąż możemy ściągnąć ze zlecenia. To ważne do utrzymania płynności finansowej!
Warto zwrócić uwagę na dół wizytówki – widoczne są tam tagi, którymi oznacza się projekty. Indywidualny system tagów umożliwia analizowanie projektów wg nadanych oznaczeń, takich jak producent urządzenia, brygada działąjaca na zleceniu lub typ prac.
Notatki wewnątrz projektu
Dzięki komentarzom do zlecenia łatwo możesz komunikować się wewnątrz zespołu, a także zapisywać indywidualne ustalenia z inwestorem. Dzięki temu, zawsze będziesz mógł wrócić do projektu i sprawdzić warunki, na jakie się zgodziłeś.
Sekcja „Materiały do zamówienia” może posłużyć jako lista zakupów w hurtowni, czy też informacja dla pracownika biurowego jakie materiały powinien zamówić.
Gotowe wydruki rozliczenia
Po skończonym zadaniu wygeneruj rozliczenie finansowe dla klienta. Wydruk rozliczenia uwzględnia:
• uzgodnioną wartość kontraktu,
• nieumówione prace dodatkowe
• wpłacone zaliczki, wraz z datą i formą
• wystawione faktury
• komentarze i opisy, by doprecyzować kwestie pozaumowne.
Wydruk rozliczenia to solidny dokument rozliczeniowy zawierający nazwę i logo firmy, nazwę projektu i nazwę klienta. Ułatwia i przyspiesza rozliczanie się po skończonej inwestycji.
Filmy poradnikowe
Sprawdź pozostałe funkcjonalności
Twórz hierarchiczne i estetyczne oferty, ze zdjęciami i opisami. Pozycje uzupełnij ręcznie lub automatycznie. Wygeneruj ofertę w swojej własnej konfiguracji.
Stwórz bazę swoich klientów oraz historię każdego kontrahenta. Od złożonych ofert, realizowanych zleceń i wystawionych faktur, aż po analizę ekonomiczną zleceń od klienta.
Stwórz własne bazy danych składające się z kartotek robocizny, materiału i sprzętu. Twórz oferty łatwiej i szybciej, wdrażaj nowych pracowników do ofertowania i sprzedaży.
Zapisz się na prezentację
Potrzebujesz około 40 minut, komputera i odrobiny skupienia, by zacząć w pełni korzystać z aplikacji SCCOT.
Darmowa, indywidualna prezentacja odbędzie się w formie on-line wtedy, kiedy znajdziesz czas – również wieczorami i w weekendy.
Załóż darmowe konto!
Załóż darmowe konto!
Bez podawania karty kredytowej, bez wypełniania przepastnych formularzy. Kliknij i zarejestuj swoje konto już teraz!