Funkcja: Moje projekty

Narzędzie do zarządzania zleceniami

Kontroluj rentowność

Przewiduj, a następnie kontroluj rentowność każdego zlecenia. Rozliczaj swoich pracowników, ewidencjonuj materiał. Sprawdź, ile faktycznego zysku przyniosło zlecenie.

Rozliczaj się z klientem

Wygeneruj dokument rozliczeniowy i spotkaj się z klientem. Uzbrojony w listę umów, wystawionych faktur i przesłanych zaliczeń, rozliczenie jest dużo łatwiejsze.

Wyciągaj wnioski

Analizuj swoje zlecenia pod kątem finansowym i nie tylko. Sprawdź, jakie prace przynoszą Ci najwięcej zysku. Wyciągaj wnioski by maksymalizować zyski.

Projekt od środka

Tablica bieżących zleceń

Na tablicy kanban uporządkujesz zlecenia względem etapu na jakim się znajdują. Takie zarządzanie ma wiele zalet:

  • Sprzyja koncentracji na zadaniach, które bywają różne w zależności od fazy realizacji.
  • Umożliwia obserwację trendu jaki rysuje się w firmie. Widoczna jest kolejka prac oczekujących, aktualnie realizowanych i skończonych.
  • Dużo łatwiej przewidzieć zagrożenia i zapobiegać im.

Wizytówka projektu

Każde utworzone zlecenie posiada swoją wizytówkę. Na pierwszy rzut oka widzisz najważniejsze informacje – bez wchodzenia w głąb zlecenia. Są to przede wszystkich trzy kwoty – wartość inwestycji, koszty poniesione na zleceniu oraz ilość pieniędzy, które wciąż możemy ściągnąć ze zlecenia. To ważne do utrzymania płynności finansowej!

Warto zwrócić uwagę na dół wizytówki – widoczne są tam tagi, którymi oznacza się projekty. Indywidualny system tagów umożliwia analizowanie projektów wg nadanych oznaczeń, takich jak producent urządzenia, brygada działąjaca na zleceniu lub typ prac.

Notatki wewnątrz projektu

Dzięki komentarzom do zlecenia łatwo możesz komunikować się wewnątrz zespołu, a także zapisywać indywidualne ustalenia z inwestorem. Dzięki temu, zawsze będziesz mógł wrócić do projektu i sprawdzić warunki, na jakie się zgodziłeś.

Sekcja „Materiały do zamówienia” może posłużyć jako lista zakupów w hurtowni, czy też informacja dla pracownika biurowego jakie materiały powinien zamówić.

ZAPISZ SIĘ NA PREZENTACJĘ

Potrzebujesz około 40 minut, komputera i odrobiny skupienia, by zacząć w pełni korzystać z aplikacji SCCOT.

Darmowa, indywidualna prezentacja odbędzie się w formie on-line wtedy, kiedy znajdziesz czas – również wieczorami i w weekendy.

Wybierz w jaki sposób możemy się z Tobą skontaktować.

Filmy poradnikowe

Gotowe wydruki rozliczenia

Po skończonym zadaniu wygeneruj rozliczenie finansowe dla klienta. Wydruk rozliczenia uwzględnia:

  • uzgodnioną wartość kontraktu,
  • nieumówione prace dodatkowe
  • wpłacone zaliczki, wraz z datą i formą
  • wystawione faktury
  • komentarze i opisy, by doprecyzować kwestie pozaumowne.

Wydruk rozliczenia to solidny dokument rozliczeniowy zawierający nazwę i logo firmy, nazwę projektu i nazwę klienta. Ułatwia i przyspiesza rozliczanie się po skończonej inwestycji.

Sprawdź pozostałe funkcjonalności

Ofertowanie

Twórz hierarchiczne i estetyczne oferty, ze zdjęciami i opisami. Pozycje uzupełnij ręcznie lub automatycznie. Wygeneruj ofertę w swojej własnej konfiguracji.

Przejdź dalej

Kontrahenci

Stwórz bazę swoich klientów oraz historię każdego kontrahenta. Od złożonych ofert, realizowanych zleceń i wystawionych faktur, aż po analizę ekonomiczną zleceń od klienta.

Przejdź dalej

Kartoteki RMS

Stwórz własne bazy danych składające się z kartotek robocizny, materiału i sprzętu. Twórz oferty łatwiej i szybciej, wdrażaj nowych pracowników do ofertowania i sprzedaży.

Przejdź dalej

Załóż darmowe konto

Testuj wszystkie funkcjonalności przez 14 dni