Funkcja: Ofertowanie

Wybuduj wartość oferty

Przemyślana struktura

Każda oferta w aplikacji składa się z działów, te z rozdziałów, a te z konkretnych pozycji. Taka hierarchiczna struktura ułatwia klientowi zrozumienie za co dokładnie płaci.

Personalizacja

Klienci przede wszystkich wybierają oferty, które są wprost skrojone pod nich. Skorzystaj z tej wiedzy i dostosuj swoją ofertę do potrzeb klienta. Zbuduj zaufanie i relację.

Grafiki i opisy

Oferta jest wizytówką firmy - warto zadbać o estetykę, a jednocześnie pobudzić wyobraźnię klienta. Dodaj odpowiednie grafiki i opisy, pokaż wizję korzyści z twojej oferty.

Gotowe rozwiązania

Oferta od środka

Utwórz dział
Oferty w aplikacji SCCOT są hierarchiczne, więc zaczynamy od najbardziej ogólnych działów. Możesz nazwać go dowolnie - pamiętaj jednak, że będzie on składać się z rozdziałów.
Dodaj pozycje
Automatycznie utworzył nam się rozdział - dodajmy do niego pozycję. Możemy zrobić to wpisując ręcznie lub skorzystać z kartotek Robocizny, Materiałów i Sprzętu.
Zaczytaj pozycje z kartotek
Kiedy chcesz zaczytać pozycję automatycznie z kartotek RMS, otworzy Ci się drzewko katalogu Robocizny. Wybierz odpowiednią pozycję i dodaj ją do oferty.
Dostosuj pozycje do oferty
Po dodaniu pozycji, czy to ręcznie czy z Kartotek, możesz ją dostosować do konkretnej oferty. Zmień ilość potrzebnych materiałów, zastosuj inny rabat, manipuluj marżą i ceną.
Wygeneruj wydruk
Po stworzeniu oferty, za pomocą konfiguratora dostosujesz jej wygląd i składniki. Gdy wszystko będzie gotowe możesz zapisać plik w formacie PDF lub wysłać go klientowi bezpośrednio z aplikacji!
Krok 1 - Utwórz dział
Krok 2 - Dodaj pozycje
Krok 3 - Wykorzystaj kartoteki RMS
Krok 4 - Dostosuj pozycję
Krok 5 - Wydrukuj/Wyślij

Zestawienia Robocizny, Materiału i Sprzętu

Lista zakupów do hurtowni, przesłanie potrzebnych materiałów do handlowca czy może wylistowanie dla inwestora? 

Za pomocą jednego przycisku wygenerujesz zestawienia Robocizny, Materiałów i Sprzętu w formie PDF. Dodaj lub ukryj ceny jednostkowe i wykorzystaj dokument na swój sposób.

Własna baza
robocizny i materiałów

Tworzenie ofert wpisując pozycje ręcznie to przeżytek. Uzupełniaj je automatycznie, korzystając z Twojej własnej bazy danych – robocizny, materiałów i sprzętu.

Kartoteki usprawniają i ułatwiają tworzenie ofert, a także obniżają ryzyko popełnienia błędu w kosztorysie.

Co jeśli ofertowaniem zajmuje się ktoś inny? Pokaż mu, z jakich pozycji korzystać przy ofertowaniu – w ten sposób wdrożenie będzie przyjemniejsze i dla Ciebie i dla pracownika. 

Filmy poradnikowe

Gotowe wydruki

Każda oferta jest indywidualna, dostosowana do konkretnego klienta. Klienci również bywają różni, mają inne podejście i wymagania. Właśnie dlatego oferty w SCCOT są elastyczne i od Ciebie zależy ich wygląd i struktura.

Z pomocą przychodzi konfigurator wydruków oferty, w którym łatwo określisz co dokładnie ma wchodzić w skład oferty. Czy podsumować działy, a może stworzyć działy wariantowe? Pokazać, czy ukryć ceny jednostkowe? Czy na pewno potrzeba strony opisowej?

Aplikacja pomoże Ci stworzyć dowolną ofertę – od prostego obmiaru bez cen jednostkowych, aż do skomplikowanych kalkulacji z rozbiciem na robociznę, materiał i sprzęt. Ty wybierasz.

Sprawdź pozostałe funkcjonalności

Moje projekty

Zarządzaj swoimi kontraktami, prognozuj i obliczaj ich rentowność. Wygeneruj dokumenty do rozliczenia się z klientem oraz zorganizuj pracę sobie i pracownikom.

Przejdź dalej

Kontrahenci

Stwórz bazę swoich klientów oraz historię każdego kontrahenta. Od złożonych ofert, realizowanych zleceń i wystawionych faktur, aż po analizę ekonomiczną zleceń od klienta.

Przejdź dalej

Kartoteki RMS

Stwórz własne bazy danych składające się z kartotek robocizny, materiału i sprzętu. Twórz oferty łatwiej i szybciej, wdrażaj nowych pracowników do ofertowania i sprzedaży.

Przejdź dalej

Załóż darmowe konto

Testuj wszystkie funkcjonalności przez 14 dni