Jak sprzedawać drożej w czasach, gdy wszyscy oszczędzają? Trzy złote zasady
Jak sprzedawać produkty lub usługi drożej, gdy każdy próbuje oszczędzić? Sprawdź nasze porady dotyczące skutecznego ofertowania

Optymalizacja kosztów — tniemy niepotrzebne wydatki firmowe
Uważasz, że optymalizacja kosztów firmowych zawsze wiąże się ze spadkiem jakości? Sprawdź nasze rozwiązanie i przekonaj się, że wcale nie musi tak być.

Oprogramowanie dla firm remontowych
Zgodnie z trendami, pojawia się coraz więcej programów pomagających w zarządzaniu firmą. Firmy remontowe mają jednak swoje unikalne potrzeby – warto zadbać, by oprogramowanie spełniało je w jak największym stopniu!

Jak założyć firmę remontową i zdobyć pierwszego klienta?
Nie wiesz, jak założyć firmę remontową i zdobyć swojego pierwszego klienta? Poniżej przeczytasz o naszych poradach.

Co to jest faktura proforma? Czy to dobra alternatywa dla ofertowania?
Pewnie spotkałeś się już wcześniej z nazwą “proforma” – na przykład w swoim programie do wystawiania faktur. Zawsze jednak traktowałeś ją jako dodatek dla bardziej wprawionych biznesmenów, więc nawet nie zastanawiałeś się nad tym, jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie. A jak się okazuje – proforma może być pomocna nawet w procesie ofertowania. Jesteś ciekawy, jak to zrobić? Czym…

Oprogramowanie dla firm montujących rekuperację
Jakie funkcje powinien posiadać optymalny program dla firm montujących rekuperację? Na co powinien stawiać, by zmaksymalizować zyski firmy? Zapraszamy do lektury!

Oprogramowanie dla firm ogrodniczych
Odpowiednio dopasowane oprogramowanie dla firm ogrodniczych ma przed sobą kilka zadań. Celem takiego oprogramowania jest usprawnienie procesów w firmie, a przez to zwiększenie zysków. Do tego kluczowe będzie mądre zarządzanie bieżącymi zleceniami, a także polepszenie standardów tworzenia ofert. Jak powinno to wyglądać w praktyce? Przejdźmy do konkretów! Finansowe nadzorowanie zleceń Często zlecenia prowadzone przez firmy ogrodnicze mają dość złożony zakres…

Oprogramowanie dla firm montujących klimatyzację
Odpowiednie oprogramowanie ma przed sobą kilka ciężkich zadań by odpowiednio wspomóc firmę. Zobacz, jak robi to SCCOT!

Oprogramowanie dla firm instalacyjnych
Nowoczesne oprogramowanie dla firm instalacyjnych ma za zadanie przede wszystkim zwiększyć zysk, jednocześnie oszczędzając czas. Można to zrobić na przykład przez usprawnienie procesu tworzenia ofert, ale także bieżące zarządzanie zleceniami czy listą kontrahentów. Jak dokładnie powinno to działać? Przejdźmy do konkretów! Ofertowanie z wykorzystaniem baz danych Tworzenie ofert na instalacje ma to do siebie, że pomimo dużej liczby produktów, oferty…

Ofertowanie – kompletny program. Jak pozyskiwać klientów?
Kompletny poradnik na temat ofertowania. Znajdziesz też parę słów o programie do zarządzania firmą.

Oprogramowanie dla firm montujących pompy ciepła
Odpowiednie oprogramowanie dla firm montujących pompy ciepła ma kilka zadań. Po pierwsze to uporządkowanie pracy, przez to oszczędność czasu – a w konsekwencji wyższy zysk. Po drugie, to tworzenie skutecznych, lepszych ofert. I po trzecie, zbieranie informacji o kontrahentach, a także o wszystkich dokumentach krążących w firmie. Oferty wariantowe kluczem do sukcesu W obecnych czasach klienci są coraz bardziej wymagający…

Lejek sprzedażowy a pozyskiwanie nowych klientów
Spotkaliśmy się z wieloma różnymi definicjami lejka sprzedażowego. A dziś przedstawimy nasze podejście do tego specyficznego tematu.

Inflacja – jak uchronić przed nią swoją firmę, klientów?
Z inflacją niewiele jesteśmy w stanie zrobić. Możemy jednak nieco odwlec jej skutki w czasie. Jak?

Jak ustalić cenę produktu? 3 popularne strategie cenowe
Dobra cena to już połowa sukcesu biznesowego. Jednak w jaki sposób ustalić taką idealną cenę? O tym przeczytasz poniżej.

Klient B2B – czyli jaki? O relacji “biznes dla biznesu”
Kim jest biznes B2B? Co tak właściwie kryje się pod nazwą „business-to-business”? Dziś o relacjach biznesowych

Byliśmy na Targach ENEX 2023!
W dniach 8-9.03 w Kielcach obyły się jubileuszowe, 25. Międzynarodowe Targi Energetyki i Elektrotechniki oraz Odnawialnych Źródeł Energii ENEX. My również wzięliśmy w nich udział – zapraszamy na krótką relację z tego wydarzenia.

Jak negocjować cenę z klientem – i nie stracić przy tym pieniędzy?
Negocjacje z klientem nie kojarzą się dobrze. Choć tak naprawdę nie ma się czego bać. Pokazuję, jak robić to dobrze i nie stracić przy tym pieniędzy.

Jak napisać ofertę handlową? Tych błędów nie możesz popełnić
Dziś o tym, w jaki sposób powinieneś pisać oferty handlowe. Tak, aby przekonać do siebie nowych klientów.

Kosztorys ofertowy. Dlaczego powinieneś liczyć każdą wydawaną złotówkę?
Nie warto oceniać kosztów “na oko”. To najprostsza droga do zawyżenia ceny rynkowej albo wytworzenia dziur w budżecie firmowym. Zamiast tego lepiej postawić na fachowy kosztorys ofertowy.

Jak zwiększyć ilość wygrywanych ofert? (i o programie do ich tworzenia)
Dziś o tym, w jaki sposób możesz zwiększyć ilość wygrywanych przez siebie ofert. Opowiem Ci też, jakie błędy najczęściej popełniają w tej kwestii początkujący przedsiębiorcy. I co najważniejsze: czy program do ofert będzie dla Ciebie pomocny?

Załóż darmowe konto!
Załóż darmowe konto!
Bez podawania karty kredytowej, bez wypełniania przepastnych formularzy. Kliknij i zarejestuj swoje konto już teraz!