SCCOT

CRM do ofertowania

Sprawdź korzyści dla Twojej firmy

Osobista baza danych

Miej kontrolę nad tym, co i w jaki sposób jest ofertowane w Twojej firmie przy pomocy osobistej bazy danych. 

Zaawansowane uprawnienia

Dostosuj uprawnienia tak, aby każda osoba w zespole widziała tylko najważniejsze elementy programu.

Zysk i marża

Obliczaj zysk i kontroluj marżę swoich ofert. Trzymaj wszystkie obliczenia w jednym miejscu.

Własne szablony ofert

Twórz szablony ofert pod swoje potrzeby, aby optymalizować pracę poprzez sprawniejsze tworzenie dokumentów.

Tablica kanban wszystkich ofert

Nie strać z oczu żadnej oferty. Kontroluj przepływ wszystkich dokumentów sprzedażowych w firmie.

Prowizja

Monitoruj na bieżąco prowizję z ofert sprzedażowych. To idealne rozwiązanie dla handlowców.

Zacznij lepiej zarządzać firmą dzięki naszemu systemowi CRM do ofert

Umów się na spotkanie

Ofertowanie w CRM SCCOT to:

1

Lepsza organizacja pracy

  • Wspólna baza danych
  • Baza predefiniowanych szablonów
  • Monitorowanie statusów ofert
Oferta handlowa z CRM

2

Wysoki standard dokumentów

  • Uporządkowane informacje w dokumentach
  • Identyfikacja wizualna firmy
  • Personalizacja oferty pod klienta

3

Porządek w bazie usług i produktów

  • Dostęp do edycji bazy danych
  • Zarządzanie cenami swoich produktów
  • Kontrolowanie, jak pokazywane są produkty na ofercie
Porządek dzięki CRM do ofertowania

4

Czytelna historia obsługi klienta

  • Sporządzanie notatek do każdej oferty
  • Tablica kanban ze statusami ofert
  • Dostęp do najważniejszych informacji o kliencie
Obsługa klienta CRM

5

I w końcu: większa sprzedaż!

  • Ekspresowe wysyłanie ofert
  • Tworzenie czytelnych dokumentów
  • Wdrożony cross-selling w ofertach
Zadowolony klient CRM

Umów się na wspólne tworzenie oferty

Załóż darmowe konto!

Zupełnie za darmo umów się na krótkie spotkanie online – na którym wspólnie stworzymy ofertę dostosowaną do potrzeb Twojej firmy i wytłumaczymy funkcjonalności CRM.

Przejdź do kalendarza

Przeczytaj artykuł

Jak działa aplikacja CRM do ofertowania SCCOT?

  • Czytaj więcej

Nasze innowacyjne narzędzie CRM do ofertowania zostało stworzone, aby usprawnić proces tworzenia i zarządzania ofertami handlowymi. Dzięki automatyzacji i integracji z modułami wew. aplikacji, pozwala na szybkie generowanie spersonalizowanych ofert oraz skuteczne śledzenie ich statusu, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe.

CRM do ofertowania — jak działa nasz program?

Nasz system CRM do ofertowania został zaprojektowany, aby usprawnić proces tworzenia i zarządzania ofertami dla klientów. Oto, jak działa:

  1. Zarządzanie klientami: Nasz CRM umożliwia łatwe zarządzanie danymi klientów, historią kontaktów, oraz preferencjami, co pozwala na personalizację ofert.

  2. Tworzenie ofert: System umożliwia szybkie generowanie ofert na podstawie wcześniej zdefiniowanych szablonów i danych klienta. Dzięki integracji z innymi modułami, oferty mogą być automatycznie dopasowywane do specyficznych potrzeb klientów.

  3. Śledzenie statusu ofert: Program pozwala na śledzenie statusów ofert. Pracuj na tablicy kanban z całym swoim zespołem.

  4. Analiza zyskowności: CRM na bieżąco oblicza zysk z produktów, które zostały zaofertowane i przelicza to również na prowizję dla handloców, jeśli została wcześniej określona.

  5. Budowanie historii klienta i oferty: Program umozliwia na tworzenie notatek wew. wszystkich modułów dzięki czemu na każdym etapie procesu zespół będzie miał wszystkie najwazniejsze informację.

Nasz CRM do ofertowania to kompleksowe narzędzie, które pomaga zoptymalizować cały proces ofertowania, od przygotowania po finalizację, wspierając rozwój relacji z klientami i zwiększając skuteczność sprzedaży.

Jak wygląda tworzenie ofert w programie CRM?

Proces tworzenia ofert w naszym programie CRM jest prosty, intuicyjny i zoptymalizowany, aby zaoszczędzić czas i zwiększyć skuteczność sprzedaży. Oto, jak przebiega:

  1. Zbieranie informacji o kliencie: Program automatycznie pobiera dane klienta, takie jak nazwa firmy, osoba kontaktowa, poprzednie interakcje, oraz preferencje. Te informacje są łatwo dostępne bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych.

  2. Wybór produktu lub usługi: Na podstawie wprowadzonych danych, użytkownik może wybrać produkty lub usługi z bazy danych CRM. Program może także sugerować oferty na podstawie poprzednich zakupów lub preferencji klienta.

  3. Dostosowanie oferty: CRM umożliwia modyfikację szczegółów oferty, takich jak ceny, rabaty, terminy dostaw, czy warunki płatności. Wszystko to można dostosować indywidualnie dla każdego klienta, zapewniając spersonalizowaną propozycję.

  4. Automatyczne tworzenie dokumentu: Po wybraniu produktów i dostosowaniu warunków, program generuje profesjonalnie wyglądający dokument oferty. Wykorzystuje on predefiniowane szablony, które można edytować według potrzeb firmy.

  5. Wysyłka oferty: Gotową ofertę można bezpośrednio z programu wysłać do klienta poprzez e-mail.

  6. Śledzenie statusu: Ustal własny proces w firmie i kontroluj statusy swoich ofert.

  7. Archiwizacja i raportowanie: Wszystkie oferty są archiwizowane w systemie CRM, co pozwala na łatwy dostęp do ich historii i danych analitycznych.

Tworzenie ofert w programie CRM jest zautomatyzowane, co znacząco skraca czas potrzebny na ten proces, minimalizuje błędy i pozwala na lepszą personalizację propozycji dla klientów.

CRM do ofert SCCOT — podsumowanie

Program CRM do ofertowania to kompleksowe rozwiązanie, które ułatwia zbieranie danych o klientach, automatyzację tworzenia ofert oraz ich monitorowanie. Dzięki narzędziom analitycznym i automatycznym przypomnieniom, system wspiera efektywne zarządzanie procesem ofertowym, co pozwala firmom na oszczędność czasu i zwiększenie skuteczności sprzedaży.

Twórz profesjonalne oferty

zupełnie za darmo

Skorzystaj z darmowej wersji SCCOT w której:

  • Sworzysz profesjonalne oferty na swoje usługi
  • Obliczysz zysk z wykorzystanych materiałów
  • Zbadasz zysk z bieżących inwestycji
  • Zbudujesz bazę swoich kientów
Załóż konto