Cennik

KONTO TESTOWE

0,00 PLN/miesięcznie

Po okresie testów, konto pozostaje aktywne z wyłączeniem niektórych funkcji 

STANDARD

89,00 PLN netto/miesięcznie*
*cena przy planie rocznym

STARTER

Dostęp do rozbudowanego narzędzia do ofertowania 

Sprawdź swoją firmę

oblicz czy potrzebujesz aplikacji SCCOT

Określ ilość wykonywanych ofert w ciągu roku
Określ skuteczność wygrywania (%)
%
Określ średnią wartość jednej oferty netto (PLN)
 zł
Określ średni zysk operacyjny (%)
%
Wygrane zlecenia:
  /rocznie
Zysk operacyjny:
  /zlecenie
Operacyjny zarobek:
  /rocznie
 godzin

Zoptymalizuj wyniki z pomocą naszej aplikacji

Podnieś skuteczność wygrywania (%)
%
Podnieś średnią wartość zlecenia (%)
%
Podnieś zysk operacyjny (%)
%
Twój efekt optymalizacji:
  /rocznie
godzin

Widoczne korzyści z cyfryzacji

Zdaniem badanych firm przedsiębiorstwo, które inwestuje w cyfryzację zyskuje przede wszystkim oszczędność kosztów - tak odpowiedziało 44,2 proc. respondentów. Wzrasta także jego wydajność i efektywność (43,5 proc.). Nowe technologie według przedsiębiorców oznaczają też większą konkurencyjność (27,0 proc.) a także dostęp do szerszego rynku (22,2 proc.).

~ Źródło Business Insider

Pakiet dla małych firm

Nie wiesz czy Twoja firma wykorzysta potencjał naszego systemu?
Napisz do nas, postaramy się dopasować pod Twoje potrzeby

Sprawdź szczegółową listę funkcjonalności

Ofertowanie
STANDARD
TESTOWY
Tworzenie ofert
(14 dni)
Dodawanie zdjęć i opisów do działów
Oferty wariantowe
Generowanie zestawień robocizny
(14 dni)
Generowanie zestawień materiałów
(14 dni)
Generowanie zestawień sprzętu
(14 dni)
Metoda ofertowania: uproszczona
Metoda ofertowania: skrócona
Metoda ofertowania: pełna
Korzystanie z kartotek RMS
Zarządzanie statusami oferty (do przygotowania, w trakcie, wysłana, zatwierdzona)
Wydruk uproszczony
(14 dni)
Wydruk szczegółowy
(14 dni)
Wysyłka oferty mailem
(14 dni)
Dodawanie tagów do oferty
Obliczanie czasu pracy
Obliczanie kosztów pracy
Obliczanie marży na materiałach
Podsumowanie ofert dla klienta
(14 dni)
Widok listy wszystkich ofert
Widok tablicy kanban dla ofert
Tworzenie działów, podrozdziałów
Generowanie strony tytułowej i opisu oferty
(14 dni)
Historia zapisanych ofert
Automatyczna numeracja ofert
Zarządzanie projektami
STANDARD
TESTOWY
Tworzenie projektów
(14 dni)
Widok listy wszystkich projektów
Widok tablicy kanban wszystkich projektów
Nadawanie statusów projektom (do przygotowania, w trakcie, do dokończenia, do rozliczenia)
Nadawanie tagów projektom
Historia projektów
Prognozowanie przychodów i rozchodów
Faktyczne rozliczanie przychodów i rozchodów
Generowanie wydruków rozliczeń
(14 dni)
Gotowe rozliczenia dla klientów
(14 dni)
Ewidencja pobranych wpłat i zaliczek
Ewidencja godzin pracowników
Ewidencja wystawionych faktur
Ewidencja dojazdów i innych kosztów
Automatyczna numeracja projektów
Kartoteki RMS
STANDARD
TESTOWY
Tworzenie kartoteki robocizny
Tworzenie kartoteki materiałów
Tworzenie kartoteki sprzętu
Tworzenie opisów kartotek
Określanie cen (cena katalogowa, cena zakupu, cena ofertowa)
Budowanie folderów tematycznych
Budowanie folderów zestawów
Budowanie folderów komponentów
Tworzenie zestawów materiałów i sprzętu
Wykorzystanie kartotek w ofertowaniu
Fakturowanie
Abonament A
Abonament B
Tworzenie faktur sprzedaży
Generowanie faktur pro-forma
Automatyczna numeracja faktur
Manualne nadawanie numeracji (opcjonalnie)
Nadawanie tagów fakturom
Filtrowanie według kryteriów, tagów
Widok listy wszystkich faktur
Nadawanie statusów fakturom (zapłacona, po terminie, do zapłaty)
Wydruki w formie .PDF
Wyszukiwanie faktur po kontrahencie
Kontrahenci
STANDARD
TESTOWY
Stworzenie kartoteki kontrahentów
(14 dni)
Opis kontrahenta
Dane teleadresowe
Dane marketingowe
Nadawanie tagów kontrahentom
Wykorzystanie kartoteki kontrahentów we wszystkich funkcjonalnościach aplikacji
Przechowywanie danych zgodnie z RODO
Ukryj szczegóły

Dlaczego warto wybrać SCCOT ?

Poznaj mocne strony aplikacji

Akademia SCCOT

Na naszym kanale Youtube znajdziesz mnóstwo filmów poradnikowych, które pomogą Ci w korzystaniu z aplikacji.

Przejdź na YT

Grupa użytkowników FB

To miejsce, w którym możemy wymieniać swoje uwagi dotyczące aplikacji, dobre praktyki, doświadczenia.

Support na żywo 24/7

Jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz pomocy z aplikacją SCCOT.

Ciągłe aktualizacje

Na podstawie uwag użytkowników wciąż ulepszamy i wprowadzamy nowe funkcje.

SPRAWDŹ DZIENNIK ZMIAN

Bezpieczne płatności

Dla bezpieczeństwa użytkowników korzystamy z najpopularniejszej bramki płatności na świecie - Stripe. Tak jak Booking, Uber czy Amazon.

Intuicyjny interfejs

Aplikacja SCCOT jest łatwa w obsłudze i przyjemna dla oka.

Metody płatności

ZAPISZ SIĘ NA PREZENTACJĘ

Potrzebujesz około 40 minut, komputera i odrobiny skupienia, by zacząć w pełni korzystać z aplikacji SCCOT.

Darmowa, indywidualna prezentacja odbędzie się w formie on-line wtedy, kiedy znajdziesz czas – również wieczorami i w weekendy.

Wybierz w jaki sposób możemy się z Tobą skontaktować.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Nie musisz mieć firmy. Jeśli prowadzisz usługi jako osoba fizyczna, lub dopiero zamierzasz otworzyć działalność – możesz założyć konto w SCCOT jako osoba fizyczna.
Tak. Możesz utworzyć dowolną liczbę stanowisk używanych przez Twoich pracowników. W każdej chwili możesz też zmienić liczbę tych stanowisk.
Jeśli z jakiś powodów zrezygnujesz z konta w SCCOT wszystkie dane oraz dokumenty jakie stworzyłeś w aplikacji będą zachowane przez 6 miesięcy.
Tak, można. W aplikacji możesz tworzyć zarówno zaawansowane wyceny, jak i uproszczone kalkulacje. Możesz także wykonywać obmiary. Tworząc te oferty możesz, chociaż nie musisz, korzystać z kartotek – wystarczy, że ręcznie wpiszesz czynności, ceny i rabaty.

Aplikacja SCCOT nie ma ograniczeń działania w żadnym z systemów operacyjnych. 

Tak. Jeśli chcesz opłacić konto w aplikacji, a nie wykonujesz tego sam tylko przez np. dział księgowy, skontaktuj się z nami na adres kontakt@sccot.pl
lub zadzwoń do działu supportu. Wygenerujemy dla Ciebie fakturę do opłacenia poza automatycznym systemem.
W aplikacji SCCOT możesz stworzyć własne bazy klientów oraz kartoteki robocizny, materiałów i sprzętu.
Bardzo chętnie zapoznamy się z Twoimi pomysłami – zarówno co do usprawnienia obecnych funkcji, jak i wybudowania kolejnych. Swoje pomysły zgłoś nam na adres kontakt@sccot.pl lub dzwoniąc do działu Supportu.