Kolejny producent na pokładzie SCCOT! 🙂 Podpisaliśmy współpracę z AFRISO – popularną zarówno w Polsce, jak i na świecie marką branży instalacyjnej. Jak na tej współpracy skorzystają użytkownicy i jakie dokładniej produkty AFRISO trafią do systemowej bazy SCCOT? Zapraszamy do lektury!
Kilka słów o AFRISO
Marka AFRISO jest częścią międzynarodowej grupy liczącej sobie już ponad 150 lat, a od blisko 25 lat obecnej w Polsce. Jest to firma rodzinna, produkująca rozwiązania dla instalacji CO oraz CWU, a jej produkty są obecne praktycznie na całym świecie. O tym, jak istotna jest to marka na rynku instalacyjnym niech świadczą cykliczne nagrody – AFRISO jest wielokrotnym laureatem wyróżnień, takich jak „Gazele Biznesu” i „Super-Gazele”, czy „Diamenty” miesięcznika Forbes.
AFRISO jest znane z innowacji – to właśnie ta marka wprowadziła gotowe, kompletne zestawy do kotłowni czy sposoby na cyrkulację CWU. Charakteryzuje ją również bliskość relacji z instalatorami, a nasza współpraca jest tego doskonałym przykładem! Większość z Was kojarzy pewnie także program partnerski Drużyna A, czy kanał na YouTube, który jest największym branżowym kanałem w Polsce!
Produkty w bazie SCCOT
Pierwszą korzyścią dla naszych użytkowników będą, już standardowo, produkty AFRISO dodane do bazy SCCOT, by usprawnić i przyspieszyć ich ofertowanie. Łączną liczbę ponad 1300 produktów podzieliliśmy na kilka grup:
- Armatura regulująca, grupy pompowe i zestawy hydroforowe
- Elektroniczne urządzenia pomiarowe
- Wyposażenie instalacji i źródła ciepła
- Regulatory, termostaty i urządzenia sterujące
- Pomiary ciśnienia
- Pomiary temperatury
- Pomiary i sygnalizacja poziomu
- Ogrzewanie i chłodzenie płaszczyznowe
- Sygnalizacja wartości granicznych i przepełnień
- Detekcja wycieków
- Armatura olejowa
- Agregaty pompowe do oleju wraz z osprzętem
Jak widać, będzie z czego korzystać!
Dalsze działania
Uzupełnienie bazy danych to będzie pierwszy duży krok, jaki podejmiemy wspólnie z AFRISO. Już możecie natomiast korzystać z logo marki na stronie tytułowej oferty. „Logo kluczowych marek” pozwalają na zbudowanie profesjonalizmu oferty i wyróżnienie najważniejszych marek, o których produkty opiera się cała oferta.
Wiemy już jakie produkty znajdą się w kartotekach materiałów. W dalszej kolejności skupimy się na stworzeniu całych szablonów działań związanych z produktami AFRISO. Innymi słowy, stworzymy całe kartoteki robocizny, od razu z „podpiętymi” do nich materiałami. Działań czeka nas dużo i jesteśmy bardzo podekscytowani. Dlatego zabieramy się do roboty!