Blog
Wiemy co mówimy – sami jesteśmy przedsiębiorcami z korzeniami w branży usługowej. Zbierając doświadczenia nasze i naszych klientów, dzielimy się tym, co może pomóc w Twojej działalności.
Oprogramowanie dla firm montujących rekuperację
Jakie funkcje powinien posiadać optymalny program dla firm montujących rekuperację? Na co powinien stawiać, by zmaksymalizować zyski firmy? Zapraszamy do lektury!
Oprogramowanie dla firm ogrodniczych
Odpowiednio dopasowane oprogramowanie dla firm ogrodniczych ma przed sobą kilka zadań. Celem takiego oprogramowania jest usprawnienie procesów w firmie, a przez to zwiększenie zysków. Do tego kluczowe będzie mądre zarządzanie bieżącymi zleceniami, a także polepszenie standardów tworzenia ofert. Jak powinno to wyglądać w praktyce? Przejdźmy do konkretów! Finansowe nadzorowanie zleceń Często zlecenia prowadzone przez firmy ogrodnicze mają dość złożony zakres…
Oprogramowanie dla firm montujących klimatyzację
Odpowiednie oprogramowanie ma przed sobą kilka ciężkich zadań by odpowiednio wspomóc firmę. Zobacz, jak robi to SCCOT!
Oprogramowanie dla firm instalacyjnych
Nowoczesne oprogramowanie dla firm instalacyjnych ma za zadanie przede wszystkim zwiększyć zysk, jednocześnie oszczędzając czas. Można to zrobić na przykład przez usprawnienie procesu tworzenia ofert, ale także bieżące zarządzanie zleceniami czy listą kontrahentów. Jak dokładnie powinno to działać? Przejdźmy do konkretów! Ofertowanie z wykorzystaniem baz danych Tworzenie ofert na instalacje ma to do siebie, że pomimo dużej liczby produktów, oferty…
Oprogramowanie dla firm montujących pompy ciepła
Odpowiednie oprogramowanie dla firm montujących pompy ciepła ma kilka zadań. Po pierwsze to uporządkowanie pracy, przez to oszczędność czasu – a w konsekwencji wyższy zysk. Po drugie, to tworzenie skutecznych, lepszych ofert. I po trzecie, zbieranie informacji o kontrahentach, a także o wszystkich dokumentach krążących w firmie. Oferty wariantowe kluczem do sukcesu W obecnych czasach klienci są coraz bardziej wymagający…
Lejek sprzedażowy a pozyskiwanie nowych klientów
Spotkaliśmy się z wieloma różnymi definicjami lejka sprzedażowego. A dziś przedstawimy nasze podejście do tego specyficznego tematu.
Inflacja – jak uchronić przed nią swoją firmę, klientów?
Z inflacją niewiele jesteśmy w stanie zrobić. Możemy jednak nieco odwlec jej skutki w czasie. Jak?
Jak ustalić cenę produktu? 3 popularne strategie cenowe
Dobra cena to już połowa sukcesu biznesowego. Jednak w jaki sposób ustalić taką idealną cenę? O tym przeczytasz poniżej.
Byliśmy na Targach ENEX 2023!
W dniach 8-9.03 w Kielcach obyły się jubileuszowe, 25. Międzynarodowe Targi Energetyki i Elektrotechniki oraz Odnawialnych Źródeł Energii ENEX. My również wzięliśmy w nich udział – zapraszamy na krótką relację z tego wydarzenia.
Jak negocjować cenę z klientem – i nie stracić przy tym pieniędzy?
Negocjacje z klientem nie kojarzą się dobrze. Choć tak naprawdę nie ma się czego bać. Pokazuję, jak robić to dobrze i nie stracić przy tym pieniędzy.
Kosztorys ofertowy. Dlaczego powinieneś liczyć każdą wydawaną złotówkę?
Nie warto oceniać kosztów “na oko”. To najprostsza droga do zawyżenia ceny rynkowej albo wytworzenia dziur w budżecie firmowym. Zamiast tego lepiej postawić na fachowy kosztorys ofertowy.
Dlaczego warto dodawać grafiki do oferty? O zasadzie AIDA słów kilka
Czy grafiki faktycznie dodają wartości ofercie?
Jak wygląda profesjonalny wzór oferty na usługi?
Proces dobrego ofertowania jest rozbudowany i wcale nie zaczyna się z chwilą wygenerowania dokumentu. Na co więc zwrócić uwagę?
Szybkość ofertowania ma znaczenie!
Szybkość ofertowania jest dla klienta kluczowa – firmy ze spóźnioną reakcją są na straconej pozycji już od samego początku.
Czy budowanie relacji z klientem jest ważne?
Budowanie dobrej relacji z klientem jest bardzo istotne. To dodatkowe punkty, które przydadzą się na zatłoczonym konkurencyjnym rynku. Ale od początku.
Poznaj potrzeby klienta, te jawne i te głębokie.
Potrzeby klienta, a właściwie ich odpowiednie poznanie jest kluczem do tego, by stworzyć dobrą ofertę i odpowiednio się z nim komunikować.
UX i UI – skróty, bez których nie ma aplikacji
Co decyduje o tym, że uznajemy produkt, usługę, aplikację za przyjemną? W tym artykule przybliżamy dwa zagadkowe skróty, z których korzysta każdy – nawet nieświadomie!
Jak wykorzystać cyfryzację do rozwoju firmy?
Rozwój firmy to proces, który ciągle stawia kolejne poprzeczki. Żadna z nich nie jest nie do pokonania – potrzeba tylko odpowiednich narzędzi, na przykład cyfryzacji.
Załóż darmowe konto!
Załóż darmowe konto!
Bez podawania karty kredytowej, bez wypełniania przepastnych formularzy. Kliknij i zarejestuj swoje konto już teraz!