Skorzystaj z programu do ofertowania 

zupełnie za darmo

Strona internetowa to karta przetargowa w świecie firm remontowo-budowlanych.

Ale czy wiesz, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie, aby przyciągnąć klientów?

Poniżej rozprawiliśmy się z najczęstszymi błędami, pokazaliśmy, dlaczego „firma od remontów” to zbyt ogólne określenie, a także podpowiedzieliśmy, jak skutecznie prezentować swoje realizacje.

Wejdź do świata profesjonalnych stron internetowych i przekonaj się, dlaczego to inwestycja w przyszłość Twojej firmy remontowo-budowlanej.

Więc: co powinno się na niej znaleźć?

1. Usługi, którymi się zajmujesz

Tutaj raczej bez niespodzianek. Klient ma już w głowie, czego potrzebuje — malowanie salonu, położenie kafelek w łazience, lub remont generalny mieszkania. Dlatego pierwsze, co zrobi, to rozejrzy się za tą konkretną usługą. A jeśli nie będzie odpowiednio wyeksponowana — znajdzie ją u konkurencji.

Wśród najczęstszych błędów przy prezentacji usług wymieniamy:

  • posługiwanie się ogólnikami, np. “firma od remontów” – brak specjalizacji sprawi, że będziesz konkurować ceną z tysiącami innych przedsiębiorców, w końcu zajmujecie się dokładnie tym samym;
  • ukrywanie specjalizacji w gąszczu słów — spójrzmy prawdzie w oczy: nikt nie czyta ścian tekstu na stronach internetowych dla firm remontowych, dlatego zadbaj o to, aby Twoje główne usługi były dobrze widoczne.

Zobacz, jak to wygląda na stronie naszego programu do tworzenia ofert handlowych:

W oczy od razu rzuca się to, co mamy do zaoferowania. Ale gdyby odjąć grafiki, wypunktowania i różne rozmiary czcionek… to przeciętny użytkownik odwiedzający naszą witrynę nawet by nie wiedział, gdzie się znajduje.

2. Realizacje, portfolio — czyli efekty

Jeśli celujesz w klientów, którym zależy na jakości, a nie niskiej cenie, to na Twojej witrynie nie może zabraknąć realizacji. Dzięki solidnemu portfolio pokażesz się z wyjątkowej strony, nawet gdy działasz w obleganej branży.

Wystarczą proste zdjęcia na zasadzie “przed i po remoncie”. Ale dobrze, gdyby obok nich pojawiły się też opisy Twoich działań krok po kroku. Alternatywnie możesz postawić na filmy wideo — to zawsze miła odskocznia od standardowego portfolio!

W SCCOT skorzystaliśmy z Heyzine Flipbooks, aby pokazać darmową ofertę stworzoną w naszej aplikacji: https://heyzine.com/flip-book/cc8140a0aa.html

3. Opis, jak wygląda współpraca z Tobą

To dobry moment, aby pokazać odwiedzającemu, dlaczego jesteś lepszy od konkurencji. Z pewnością w Twojej branży jest coś, co denerwuje klientów — może to być nieterminowość, nieczytelne umowy, a być może po prostu nierzetelna praca.

Dlatego rozbij te obiekcje i pokaż na przykład, że:

  • jesteś doskonale zorganizowany i dbasz o terminy — udowodnisz to np. za pomocą interaktywnego kalendarza na stronie głównej;
  • tworzysz czytelne umowy, bez niezrozumiałego żargonu — możesz umieścić link do pobrania wzorcowego dokumentu.

Innymi słowy: pokaż się od najlepszej strony. Możesz też poinformować, że każde zlecenie zaczynasz od bezpłatnej konsultacji i przygotowania projektu. Klient będzie wtedy pewien, że nie kupuje kota w worku.

Alternatywnie — sekcja z opiniami

Jeszcze do niedawna na każdej stronie internetowej dla firmy budowlanej widniała sekcja z opiniami. Ale ostatnimi czasy odchodzi się od tej praktyki. Głównie za sprawą tego, że opinie można w łatwy sposób sfałszować — w końcu to twórca strony decyduje o treściach, które się na niej znajdą.

Sekcję z opiniami polecamy Ci tylko wtedy, gdy Twoimi klienci są znani, a ich wypowiedzi można łatwo zweryfikować. W innym przypadku wypełnisz swoją stronę recenzjami od “przypadkowych ludzi”, których autentyczność jest zerowa.

Czy strona internetowa dla firmy remontowej to klucz do sukcesu?

Tak, strona internetowa dla firmy remontowo-budowlanej to przepustka do zdobycia wielu nowych klientów. Ale nie jest jeszcze gwarantem sukcesu.

W budowlance większość klientów zdobywa się na drodze przetargów. Strona internetowa służy bardziej jako dodatek i ładna wizytówka.

Dlatego oprócz własnej witryny zainteresuj się tematem ofert handlowych.

Naciśnij tutaj i przestań martwić się o przypływ nowych zleceń.

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Jakie są korzyści z posiadania strony internetowej dla firmy remontowo-budowlanej?

Posiadanie strony internetowej umożliwia skuteczną promocję usług, zwiększa widoczność firmy w internecie, ułatwia zdobywanie nowych klientów i buduje profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa.

Jakie informacje powinny znaleźć się na stronie internetowej firmy remontowo-budowlanej?

Strona powinna zawierać informacje o zakresie usług, referencje, dane kontaktowe, aktualności z branży, a także galerię zdjęć z realizowanych projektów, co pozwoli potencjalnym klientom lepiej poznać ofertę firmy.

Czy strona internetowa firmy remontowo-budowlanej pomaga w zyskiwaniu nowych klientów?

Tak, dobrze zaprojektowana strona internetowa działa jak wizytówka firmy, przyciągając potencjalnych klientów przez atrakcyjne portfolio, referencje i dostępność informacji kontaktowych.

Jakie są elementy skutecznej strony internetowej dla firmy budowlanej?

Kluczowe elementy to czytelna struktura, łatwa nawigacja, klarowne informacje o usługach, atrakcyjna galeria projektów, formularz kontaktowy i aktualne dane firmy (wbrew pozorom wielu przedsiębiorców zapomina o ich aktualizacji).

Załóż darmowe konto!

Załóż darmowe konto!

Bez podawania karty kredytowej, bez wypełniania przepastnych formularzy. Kliknij i zarejestuj swoje konto już teraz!

  • minimum nudnych formalności
  • zyskaj natychmiastowy dostęp!
rozpocznij

Twórz profesjonalne oferty

zupełnie za darmo

Skorzystaj z darmowej wersji SCCOT w której:

  • Sworzysz profesjonalne oferty na swoje usługi
  • Obliczysz zysk z wykorzystanych materiałów
  • Zbadasz zysk z bieżących inwestycji
  • Zbudujesz bazę swoich kientów
Załóż konto